Spel: Het Keurslager Weetjeskwartet

Vereniging van Keurslagers over Identity Games

'Ons doel was om op een speelse manier kinderen én ouders alles te leren over vlees en de veelzijdigheid hiervan.
Samen met Identity Games een leuk en leerzaam kwartet ontwikkeld, met veel positieve reacties als resultaat!'

Mieke de Vos, Coördinator Marketing & Communicatie - Vereniging van Keurslagers

Weetjeskwartet

De Keurslager Formule stelt een slager in staat om zelfstandig te blijven en onderscheidend en succesvol te zijn in zijn marktgebied. Dé organisatie voor slagers met visie, die zelfstandigheid met samenwerking verenigen.

Doelstelling

Samen met Identity Games ontwikkelde de Keurslager een uniek en educatief kwartetspel. De insteek was naamsbekendheid voor de Keurslager en educatie over vlees.

De Actie

Consumenten konden voor het spel sparen. Bij elke besteding van € 5,00 ontving je een stempel, bij een volle stempelkaart met 10 stempels, ontving je gratis het Keurslager Weetjeskwartet.

Het kwartet werd in alle vestigingen in toonbankdisplays gepresenteerd. De actie is in de vestigingen zelf middels posters, leaflets en toonbank stands gecommuniceerd, daarnaast heeft elke vestiging via haar eigen Facebook-pagina aandacht geschonken aan deze actie.

Het Keurslager Weetjeskwartet is via alle vestigingen van Keurslagers in Nederland in een oplage van 125.000 stuks verspreid.

  • Klant: Vereniging van Keurslagers
  • Oplage: 125.000 stuks

We maakten onder andere spellen voor: