Spel: Quiz-waaier vriendenquiz

Beiersdorf over Identity Games

“Graag delen we met jullie het succesvolle resultaat welke we net ontvingen… Dit heeft alle verwachtingen overtroffen!“

Wilbert van Leest, Point of Sale Manager Beiersdorf NV

Quiz-waaier vriendenquiz

Beiersdorf

Met een omzet van meer dan 6 miljard en met bekende merken zoals Nivea, la Prairie en Atrix, is Beiersdorf een grote speler in de huidverzorgingsmarkt. 

Doel:

Merkactivatie voor Nivea For Men.

In de maand december van 2013 kregen klanten van Kruidvat bij aankoop van 2 Nivea for Men producten het derde product plus de Nivea Men Vrienden Quiz, kado. Met het spel testen spelers hoe goed ze hun vrienden of familie kennen. De Quiz-waaier werd ingezet als merkactivatie tool.  Op deze manier werd er meer bekendheid en draagvlak gecreëerd voor de mannenlijn. 

  • Klant: Beiersdorf NV (Nivea for Men)
  • Oplage: 75.000 stuks

We maakten onder andere spellen voor: