Spel: Monopoly Coca-Cola

Coca-Cola over Identity Games

"Samen met Identity Games hebben we heel creatief gekeken naar welke Monopoly-elementen we in Coca-Cola uitstraling konden uitvoeren. Dit heeft geresulteerd in een uniek en verfrissend Coca-Cola Monopoly spel waar we vele enthousiaste reacties op hebben gekregen!"

Coca-Cola is dé fabrikant van honderden merken frisdranken en fruitsappen. Met een omzet van meer dan 7 miljard en 130.000 personeelsleden is het één van de grootste bedrijven van de wereld.

Doelstelling

Coca-Cola wilde met een eigen Monopoly een win-actie opzetten. 
Identity Games bedacht samen met Coca-Cola een op maat gemaakte versie van dit wereldberoemde spel. In het spel moest één ding centraal staan: Happiness! 
Koop een six pack , stuur je bon in en maak kans op een gratis Coca-Cola Monopoly. 
Coca-Cola en Identity Games creëerde met dit spel een speciaal moment dat je beleeft met vrienden en familie. Zo stond Happiness voor alle partijen centraal. 

  • Klant: Coca-Cola
  • Oplage: 1.200 stuks

We maakten onder andere spellen voor: