Supermarktactie of spaaractie

Bij Plus, Jumbo en Lidl weten ze het al jaren. Met een eigen spel bindt je de klant aan je supermarkt of merk en dit is hard nodig in deze tijden van felle concurrentie. Ontwikkel samen met Identity Games een eigen spel en zie je omzet en klanttevredenheid groeien of creëer meer kennis over jouw product. Het is een unieke kans om je klanten te verrassen en de doelgroep te bereiken tot aan de keukentafel.  

Met een spel als (onderdeel van) een supermarktactie of spaaractie:

  • Creëer je een unieke merkbeleving
  • Communiceer je je eigen boodschap
  • Zijn er diverse actiemechanismes mogelijk
  • Geldt: hoge oplage, lage prijzen
  • Heb je een hoge attentiewaarde
  • Stimuleer je de verkoop

 

“We hebben met het Witte Gij't spel onze Brabantse klanten op een leuke manier aangesproken en de band met de provincie, waar EMTÉ oorspronkelijk vandaan komt, kunnen versterken. De vele enthousiaste reacties van klanten gaven ons de bevestiging dat we ons doel ruimschoots bereikt hebben". 

- Patrick van der Zee, Sligro